Menu Sluiten

Advies Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over advies werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Advies Werkplekken Kantoor

Kantoren | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Meubilair | Kantoorinrichting | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Advies werkplekken kantoor

skip to content blog over ons inloggen winkelmandje nl primary menu ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact menu sluiten ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact webshop contact totaalinrichting zoek je hulp bij het inrichten van je kantoor dan ben je bij meyer antwerp aan het juiste adres door onze jarenlange expertise en goede relaties met onze leveranciers kunnen wij elke werkplek omtoveren zoals jij dat wil advies werkplekken kantoor is gewoon uw perfecte keuze Een verzorgd kantoor is niet enkel een streling voor het oog maar verhoogt ook de productiviteit van je werknemers. Het is belangrijk dat je werknemers elke dag met een goed gevoel naar hun werk komen. Daarnaast zegt je kantoorinrichting ook veel over je bedrijf. Maak een afspraak voor advies op maat contacteer ons kantoorinrichting op maat in de eerste fase voor de totaalinrichting v.

ergoadvice bellestraat a sintniklaas t. .. infoergoadvice.be xf ergo advice ergonomische oplossingen met advies menu home producten waarom ergoadvice nieuws referenties contact producten kantoor en thuiswerkplek ergonomische stoelen dynamisch werken in hoogte verstelbare bureaus ergonomische hulpmiddelen akoestische oplossingen zorg en industrie ergonomische stoelen ergonomische werkposten en tafels advies en workshops ergonomische inrichting kantoor werkplekadvies workshop beeldschermwerk promoties actie zit sta bureau capisco rovo prochair laptoptrolley tr bma axia vision home working box bakkerelkhuizen werkplekadvies om onze klanten optimaal verder te kunnen helpen voorzien we een analyse van de werkplek bij u ter plaatse. Een master in kinesitherapie met specialisatie ergonomie komt op uw werk langs om de situatie van naderbij te b.

Kennisgeving over Advies werkplekken kantoor

klantenservice ticketszbc.nl home ict systeembeheer clouddiensten webdiensten contact ict systeembeheer advies levering installatie monitoring beheer werkplek beveiliging helpdesk clouddiensten virtual private cloud office backup wachtwoord beheer voip webdiensten private server webhosting domeinregistratie ict systeembeheer zbc levert zorgeloos systeembeheer voor het mkbwij adviseren installeren en beheren uw gehele kantoorautomatisering wat bedoelen we met advies werkplekken kantoor Advies levering installatie monitoring beheer helpdesk werkplek beveiliging clouddiensten zbc levert clouddiensten deze dragen bij aan makkelijker en flexibeler werken. Waar u ook bent altijd de beschikking over uw applicaties en gegevens. Virtual private cloud office wachtwoord beheer voip backup webdiensten zbc l.