Menu Sluiten

Ergonomische Kantooromgevingen Ontwerpen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over ergonomische kantooromgevingen ontwerpen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Ergonomische Kantooromgevingen Ontwerpen

Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Meubilair | Duurzaamheid | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Ergonomische kantooromgevingen ontwerpen

home producten projecten nieuws over ons over ons contact benofice eshop herman miller test lab select page over benofice we kunnen u hier vertellen dat we specialist zijn in het ontwerpen en aanbieden van diverse kantooroplossingen dat wij uw project van in de kinderschoenen tot aan de ingebruikname begeleiden en dat we the place to be zijn voor allekantoormeubilair. Maar dat wist u al want u bent nu bij ons. Wij zijnechter nog zoveel meer dan onze gecombineerde expertise. Wij zijn een vakkundig team dat elkaar aanvult op alle vlakken. Wij bieden u niet alleen diversiteit wij zijn ook divers. Een breed scala u vindt bij ons naasteen assortiment van internationale topmerken ook een eigen lijn van bureaumeubilair ergonomische kantooromgevingen ontwerpen met korting We hechten namelijk zeer sterk aan onze onafhankelijkheid zowel qua merken als qua uitvoering. Daarom creerden we u een eigen kantoorprogramma waarmee we aan alle wensen en eisen van onze klanten willen tegemoet komen. U is elega.

menu home gezond werken webshop over ons blog referenties contact account favorite favoriteborder zoeken winkelmand itemsincart over ons ergonomische kantoorinrichting met een hart voor de medemens wij zijn een bedrijf met een hart voor de medemens. Zeker als die medemens een groot deel van zijn leven op kantoor en op het werk doorbrengt. Dat moet volgens ons zo gezond en comfortabel mogelijk kunnen. Vandaar dat wij in limburg erkend specialist zijn in ergonomische bureaustoelen en zitsta tafels. Optimaal werken in een ergonomische kantooromgeving daarnaast zijn wij ook jouw partner in het bedenken ontwikkelen en plaatsen van volledige kantoorprojecten en werkplaatsen. Want een ergonomische bedrijfsinrichting zorgt voor tevreden gezonde en productieve medewerkers. Ergonomische kantoorinrichting met oog voor de toekomst jouw onderneming staat niet stil De toekomst over ergonomische kantooromgevingen ontwerpen Je groeit of snoeit. Je herstructureert of verandert. .

Gegevens over Ergonomische kantooromgevingen ontwerpen

it care solutions wie zijn wij partners werken bij actueel case studies klantenportaal contact nl nl fr en it facility it reiniging werkplekken it reiniging datarooms kabelmanagement verhuis van werkplekken verhuis van datarooms it opruiming afval it technics logistics it techniek en configuratie it opslag voorraadbeheer it levering installatie asset management it care staffing it facility support it helpdesk support it technical support it field support products accessories afwasbare hardware reinigingskits reinigingsdoeken pads reinigingskaarten perslucht printerclean xtra reinigingsproducten tools it care solutions wie zijn wij partners werken bij actueel case studies klantenportaal contact contact zoeken nl nl fr enzoeken toggle navigation start met zoeken … Start met zoeken home products accessories afwasbare har.