Menu Sluiten

Kantoorruimte Aanbieden

Offis� is Officieel erkend door de overheid als dienstverlener aan vennootschappen. Je krijgt hier dus een �cht bemeubeld deelkantoor – altijd voor je toegankelijk – met een 100 legaal adres

offis: je officiële kantoor

  • 24/7-toegang
  • Ontvang je bezoekers in de spreekkamer privé
  • Vestig je zetel & fiscaal domicilie* bij offis

Wat kan je van offis® verwachten?

Bij offis krijg je veel van wat je nodig hebt als je serieus vooruit wil met je zaak.

Je krijgt 24/7 toegang tot je reële kantoor met je eigen vaste bureautafel. Je krijgt een wettig erkend adres voor je zetel met fiscaal domicilie*. Je krijgt ook: kantoorinfrastructuur, spreekkamer privé met je bezoekers, toegang tot de tuin en nog veel meerKlik hier voor de Packagedeal.

Ons aanbod

Wat krijgt u van kantoor offis?

U krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

U krijgt ook een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

9243776

Informatie over kantoorruimte aanbieden.

Als u overweegt om een werklocatie te huren, bestaan er in Vlaanderen en Antwerpen verschillende formules van businesscenters en bedrijfsverzamelgebouwen.

Doorgaans bieden deze de mogelijkheid precies de ruimte te huren die u nu nodig heeft en de flexibiliteit om die ruimte aan te passen aan de dynamiek van uw onderneming. De faciliteiten en de precieze huurformules vertonen echter nogal wat verschillen.

Voor elk businesscenter is er een aanspreekpunt waar u terecht kan voor meer informatie. De co-working ruimtes hebben de laatste jaren enorm aan succes gewonnen.

Dit komt vooral doordat de huurder niet vastzit aan jarenlange huurcontracten.

Het mooie van een co-working werkruimte, is dat iedere.

Meer info

tags: Virtueel Kantoor Huren Antwerpen – Virtueel Kantoor Antwerpen – Huur Virtueel Kantoor Antwerpen – Virtueel Zakenadres Antwerpen – Advies Virtueel Kantoor Antwerpen – 

Wenst u meer info over kantoorruimte aanbieden kijk dan vlug op https://offis.be | Kantoorruimte Aanbieden

Postbussen | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Kantoorruimte aanbieden

home verwarming airconditioning ventilatie sanitair service en onderhoud over ons realisaties aanpak vacatures blog contact home verwarming airconditioning ventilatie sanitair service en onderhoud altemp contacteer ons een woning kantoorruimte of productiehal verwarmen kost veel geld. Daarom hechten we bij altemp veel belang aan een grondige voorstudie die rekening houdt met het verbruik. Zo kunnen we altijd de meest optimale oplossing aanbieden. Uiteraard houden we daarbij maximaal rekening met je persoonlijke wensen en het beschikbare budget kantoorruimte aanbieden zijn vaak veelgevraagd Vraag suggestie of offerte contacteer ons wil je meer informatie over onze diensten heb je een vraag over onze service of wil je een offerte voor je nieuwbouw of renovatieproject neem contact op via het on.

nl fr home te koop woningen appartementen gronden nieuwbouw commercile panden opbrengsteigendom te huur woningen appartementen commercile panden nieuwbouw referenties over ons bedrijfsprofiel te koop aanbieden te huur aanbieden taxatie en advies contact u zoekt youtube commercile panden te huur alle gemeentes alle gemeentes bilzen herderen riemst rosmeer vroenhoven alle prijzen alle prijzen . . . . Google kaart ik ben op zoek riemst bedrijfsgebouw commercieel gunstig gelegen pand inclusief privwoonst … . Riemst handelspand commercieel gunstig gelegen pand langs de drukke… . Verhuurd verhuurd riemst kantoor riante praktisch ingedeelde kantoorruimte gelegen op het… Ve.

Toelichting over Kantoorruimte aanbieden

doorgaan naar inhoud hulp op afstand erpemere gentsesteenweg mavrij na op afspraak Wat beogen we met kantoorruimte aanbieden of stuur een email naar infodst.be home over ons onze diensten webdesign verkoop nieuws contact menu home over ons onze diensten webdesign verkoop nieuws contact facebookf instagram home over ons over dst.be na een jarenlange zelfstandige activiteit onder eigen naam werd op januari dst.be voluit delta services troch bvopgericht. De verkoop onderhoud van pcs en netwerken werd de hoofdtaak van de jonge bvba. Door de bouw van een aangepaste kantoorruimte werd voor particulieren en bedrijven een plaats gecreerd waar zowel hard als softwareproblemen aangepakt werden.om een complete service te kunnen aanbieden werd ook een stap gezet richting webontwikkeling. Dit werd steeds belangrijker en leidde uiteindelijk tot dst.be webdesign. Elke klant is welkom bij delta services troch en krijgt er een verstaanbare uitleg op maat van zijn behoeften. Yf troch bestuurder computers zijn onze job service bieden is onze doelstell.