Menu Sluiten

Leveranciers Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over leveranciers werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Leveranciers Werkplekken Kantoor

Kantoorinrichting | Kantoren | Duurzaamheid | Meubilair | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Leveranciers werkplekken kantoor

virtuele kantoren ingerichte kantoren brussels zakencentrum servcorp belgi over ons ons antwoord op covid netwerk zoeken nederlands franais english nederlands franais english contacteer ons bel ons ma leveranciers werkplekken kantoor passend voor uw firma vr. . . Uur hoofdmenu locatievinder contacteer servcorp ingerichte kantoren locaties bastion tower schuman bekijk alle kantoren extern teampakket onze technologie vergelijk ons ingerichte kantooroplossingen virtuele kantoren zakencentra bastion tower schuman bekijk alle kantoren onze technologie wat is een virtueel kantoor virtuele kantoordiensten virtueel kantoor pakket prijs en locaties gedeelde werkplek coworkingplekken bastion tower schuman bekijk alle kantoren gedeelde werkplek dat draait wat u krijgt vergelijk pakketten onze technologie tarieven en locaties vergaderzalen prijs amp zakencentra vergaderfaciliteiten onze technologie locatievinder nl fr en netwerk zoeken nederlands fr.

producten projecten licht plannen contact myerco downloads overige onderwerpen producten projecten licht plannen contact myerco downloads onderneming greenology carrire services inspiratie contact terug contact advies seminars en evenementen carrire pers abonneer u op de newsletter offerte aanvragen myerco terug myerco met uw kosteloos myerco account kunt u artikelen noteren productlijsten voor uw projecten aanmaken en offertes aanvragen. Bovendien heeft u continu toegang tot alle erco media in het downloadgedeelte. Aanmelden u hebt artikelen in uw aantekenlijst naar aantekenlijst offerte aanvragen downloads terug downloads alle media catalogus productbrochures publicatie en brochures algemene planningsgegevens planning data archive technische omgeving terug technische omgeving globale standaard vv hzhz deutsch english espaol franais italiano svenska nederlands standaard vs.

Kennis over Leveranciers werkplekken kantoor

hip hip hoera buroconcept bestaat jaar wie zijn we blog contact nl nl fr en diensten audits programmeren design build referenties visie contact home gt blog gt je bedrijf verhuist vind het juiste pand in stappen je bedrijf verhuist vind het juiste pand in stappen artikels laurence indekeu verhuizen is een cruciale stap voor een bedrijf. Bij de keuze voor het gebouw waar je je werkruimtes gaat onderbrengen zijn er heel wat factoren waar je rekening mee moet houden informatie over leveranciers werkplekken kantoor Hieronder vind je dan ook een checklist als leidraad voor je beslissingen zodat je een gebouw vindt dat voldoet aan de vereisten voor jouw activiteit. Wil je verhuizen dan sta je voor een cruciale stap in de groei van je bedrijf. Voor een geslaagde verhuis moet je immers met heel wat factoren rekening houden. Je budget en .