Menu Sluiten

Wat Maakt Een Bedrijvencentrum In Antwerpen Aantrekkelijk Voor Startups

Offis© is Officieel erkend door de overheid als dienstverlener aan vennootschappen. Je krijgt hier dus een écht bemeubeld deelkantoor – altijd voor je toegankelijk – met een 100 legaal adres

offis: je officiële kantoor

  • 24/7-toegang
  • Ontvang je bezoekers in de spreekkamer privé
  • Vestig je zetel & fiscaal domicilie* bij offis

Wat kan je van offis® verwachten?

Bij offis krijg je veel van wat je nodig hebt als je serieus vooruit wil met je zaak.

Je krijgt 24/7 toegang tot je reële kantoor met je eigen vaste bureautafel. Je krijgt een wettig erkend adres voor je zetel met fiscaal domicilie*. Je krijgt ook: kantoorinfrastructuur, spreekkamer privé met je bezoekers, toegang tot de tuin en nog veel meerKlik hier voor de Packagedeal.

Ons aanbod

Wat krijgt u van kantoor offis?

U krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

U krijgt ook een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

9243776

More info

tags: Virtueel Kantoor Huren Antwerpen – Virtueel Kantoor Antwerpen – Huur Virtueel Kantoor Antwerpen – Virtueel Zakenadres Antwerpen – Advies Virtueel Kantoor Antwerpen – 

Wenst u meer info over wat maakt een bedrijvencentrum in antwerpen aantrekkelijk voor startups kijk dan vlug op https://offis.be | Wat Maakt Een Bedrijvencentrum In Antwerpen Aantrekkelijk Voor Startups


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Wat maakt een bedrijvencentrum in antwerpen aantrekkelijk voor startups

NO AI

uw kantoor is vandaag geopend van tot en van tot . Maak hier uw afspraak sluiten home diensten boekhouden fiscaal advies startersbijstand belastingsaangifte nuttige links contact krommewege d wat maakt een bedrijvencentrum in antwerpen aantrekkelijk voor startups bestellen maldegem infokantoorschram.be home diensten boekhouden fiscaal advies startersbijstand belastingsaangifte nuttige links contact diensten de beste oplossingen voorzien kwaliteit het team van kantoor schram in maldegem bestaat uit ervaren specialisten in boekhouding en fiscaal advies. Kantoor schram staat tot uw beschikking om de volledige boekhouding van uw onderneming op te starten over te nemen of op te volgen een sterke vertrouwensrelatie is key voor een goede samenwerking. Door goed te luisteren naar uw verhaal en uw plannen kan kantoor schram uw zaak de aanpak op maat aanbieden die ze verdient aanpak op maat totaaladvies proactief flexibel betrokkenheid kantoor schram is deacute professionele partner voor uw boekhouding of fiscaal.

infomakofisc.be home sectoren diensten over ons vacatures tarieven blog contact home sectoren diensten over ons vacatures tarieven blog contact infomakofisc.be persoonlijke gegevensprivacy policy homepage gt privacy policy privacy policy als boekhoudkantoor staan wij in voor de verwerking van heel wat gegevens. Een deel van deze gegevens hebben betrekking op persoonsgegevens en in dit kader delen wij u het volgende mee. Het kantoor verzamelt en verwerkt de identiteits en contactgegevens dat het ontvangt van de clint over de clint zelf zijn gezinsleden zijn personeel zijn medewerkers zijn aangestelden en zijn zakelijke relaties leveranciers of klanten van de clint en over elke andere nuttige contactpersoon Wat betrachten we met wat maakt een bedrijvencentrum in antwerpen aantrekkelijk voor startups Deze persoonsgegevens worden verwerkt door het kantoor in overeenstemming met de belgische wetgeving over gegevensbescherming en de bepalingen van deverordening van april betreffende de.

Bericht over Wat maakt een bedrijvencentrum in antwerpen aantrekkelijk voor startups

kantoor advocaten expertise erelonen voorwaarden cordinaten blog nlfr voorwaarden . Theoma advocatenkantoor vof heeft haar maatschappelijke zetel te brugge riddersstraat en ondernemingsnummer … Mr. Ivan coppens ingeschreven aan de balie te brugge is bestuurder van de vennootschap. . Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten geleverd door theoma advocatenkantoor en de advocaten die namens en voor rekening van dit kantoor diensten verlenen aan het clinteel. Telkens wanneer een clint een beroep doet op de dienstverlening van theoma advocatenkantoor wordt de clint geacht deze voorwaarden te aanvaarden tenzij anders uitdrukkelijk overeengekomen met de bestuurder van theoma advocatenkantoor vof. . Alle dossiers toevertrouwd aan theoma advocatenkantoor worden door de advocaten deel uitmakend van het kantoor behandeld in naam en voor rekening van de vennootschap onder firma theoma advocatenkantoor. Het kantoor is steeds van maandag t.e.m. Vrijdag en van . Uur tot . Uur te bereiken op het telefoonnummer en ons ema.